۱۱ پاسخ

آدریانا میزنه تو سر خودش
تنها راهکار بی محلیه

پسرمنم میشینه گریه میکنه میرن توسرخودش موهاخودشومیکشه

دختر من اینجوری بود بی تفاوت بودم خودش خوب شد

پسر من با دستاش میزنه رو صورتش و گوشاش

پسرمنکه محکم میزنه ک دردش بگیره اگ جای نرم بزنه میره میزنه جایی ک سفت باشه و درد کنه قرمزمیشه

دقیقاااا پسر منم
من هی سرشو ناز میکنم نازی نازی خیلی بهتر شده

وای من فکر کردم فقط الین اینجوریهههه
همش با باباش بحثم میشه میگم از بس جلو بچه بحث میکنیم بچه عصبی میشه
یک کار اشتباه می‌کنه فقط منتظره ی کلمه ن بگم خودشو میندازه زمین سرش میخوره ب کاشی 😐

دختر منم اینطوریه..این بچها رفتارشون چقدر شبیه به همه

اصلا و ابدا واکنش نشون نشده کم کم خوب میشه پسر من این کارو میکرد ولی نه خیلی محکم منم محلش نمیدادم خداروشکر کلا یادش شده

بی توجهی
هرجور واکنش بدی عادت میشه براش تکرار میکنه تا به خواسته ش برسه

دقیقا مثل دختر من

سوال های مرتبط