شماهم این مدل هپارین میزنید؟ تو باز میزنید؟

تصویر
۱ پاسخ

نه من انوکساپارین میزنم
سرنگاش آماده اس
دور ناف و تو بازو میشه زد

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد