مامانا امروز لگنم خیلی درد میکنه طبیعیه؟
حس میکنم سر بچم تو لگنمه🥲

۱۱ پاسخ

اره عشقم دیگه طبیعیه میخوای بزایی😁❤️

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن

ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون

بفرستم باهر طرح و تركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان

ممكن ارسال ميشه

rubika.ir/baby_kides_aroniya كانال روبيكا
۰۹۹۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

من هر روزززز با درد لگنم بیدار میشم🥲🫠

درد کشاله ران نداری؟

طبیعیه عزیزم بچه اومده تو لگنت

دیشب یکم ظرف شستم صبح پاشدم کل کمر و زیر دلم درد داشت😭

من زیر دلم دست گرفته😭خوبه فقد یه کاپو. چینو. خوردم😐

من ک از الان لگن درد دارم

تو لگنت که هست ولی الان باید انرژی بزاری واسه اینکه دهانه رحم باز بشه چون زمان بره

منم از الان لگنم درد میکنه تو بعضی حرکتا. یذره یوگا برو مخصوص لگن تو بارداری خیلی حالتو بهتر میکنه

دیگ چیزی ب زایمانت نمونده

سوال های مرتبط

مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی