یه مدت قند ، نوشابه ، بیسکوییت ، کیک و اینجور چیزا رو نخوری میاد پایین نرمال میشه ، به غذایی که شب قبل خورده باشی هم مربوطه من خودم یه مدت بخاطر سنگ کلیه ناچار بودم شربت و آب زیاد میخوردم ، تست دیابت برا منم بالا زد ، بعد دو سه روز دوباره تست کردم درست شده بود ؛ دستگاهای ایرانی هم قند و زیاد میزنن دقیق نیستن گاهی
بالاست من ناشتام ۱۰۰ بود دکتر گفت بالاست باید مراقب باشم
بالاست باید ۷۰ تا ۹۹ باشه باید پیگیری کنی شاید دیابت داشته باشی
بالاست گلم
سطح نرمال قند برای
افراد عادی محدود زیر ۱۰۰
افراد باردار محدوده ۷۵_۹۵
خانوما بعد غذا باید چند باشه؟
بالاس
بالاست احتمالا دیابت بارداری
خیلی بالاست نهایت ۹۲ باید باشه تو بارداری
بالا ناشتا حدود ۱۰۰ باشه بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.