وقتی با شیشه شیر بهش دادی سینرو ول میکنه .من چندین بار بهت گفتم به هیچ وجه نباید شیشه بدی به بچه .
از منم بچم گاهی اینجوری میکنه البته دراز کشیده... تو بغلم ک شیرش میدم ساکت میشه
یه چیز شیرین مثل نبات داغ بزن به نوکش ببین نمیخوره
بوی عرق نمیدیء
فک کنم داره سینتو ول میکنه
طعم شیرت رو بچش ببین چه جوریه بعد یدونه نارگیل بگیر بخور تا چندروزی باعث میشه شیرت خوش طعم وخوش بو بشه
مثل بچه من شده از سینم بدش اومد شیرخشکی شده الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.