۴ پاسخ

ولی واسه من مثبت شد😃

خداروشکر ... حالا شما یه صلوات برای من بفرست امروز پسرم سونو داره .. انشاالله مشکلی نداشته باشه 😓😓😓😓😖😖🙏🙏🙏🙏🙏

بهترینش اینه ازمایش بدی

من واسه دخترم زدم منفی شد ولی خب الان ۵ ماهشه😆

سوال های مرتبط

مامان نویان وکایان🩵 مامان نویان وکایان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان ❤️❤️ مامان ❤️❤️ ۳ ماهگی