بستگیی به بچت داره
من که مسلما نمییتونم برم😅😅 چون زهر مارم میکنه
اگع بچت اروم برو مثل دختر من الکی دنبال گریه باشه اصلا نمیچسبه
سخته واقعا.. بازم خودت میدونی اگه بچه ت آرومه و شبا اذیت نمیکنه برو
من که با بچه ۶۰ روزه پس فردا میرم 🤣
اره من رفتم کلا تو ماشین خواب بود برای اینکه باد تو گوششم نره یه پارچه نازک میکشیدم روش یا کلاه میپوشوندم که گوشاشو بگیره
من یکماه کامل شد تهران رفتم شمال نمیدونم
اره چرا نشه، اتفاقا راحتتر خصوصا اگر با ماشین باشه. من رفتم🤭 هم با پسرم هم دخترم
هر جوری که خودت راحتی ولی اگه اذیت نمیشی و امکانات داری اونجا برو
آره چرا نشه اتفاقا الان راحتتره
فقط خودت اذیت میشی 🥲
به نظرم نرو یه باد به ظاهر ساده به گوش یا بینیش بخوره تمام بدبختیش برا خودته
من۷۰روزشبود رفتم
شمال شب ک میشه بارون میاد با خودتون لباس گرم برا بچه بیار
به نظر من واسه بچه کوچیک خوب نیس حداقل باید بعد یه سالگی رف سفر طولانی
اره چرا که نشه ولی قشنگ قنداقش کن شکم درد نشه
دکتر دختر من گفت تا ۳ ماهگی مسافرت ممنوع
گوش درد میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.