خانوما الان با بچه برم شمال سخته؟؟
هوا چطوره

۳ پاسخ

سخت که میشه ولی چون فصل داره عوض میشه اگه رفتی مواظب باش یهو سرما نخوره

سخه نرو صبر کن یکم جون بگیره الان ضعیفه ممکنه اب به آب بشه مریض شه آخه چه کاریه

فک‌کنم سخت باشه

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۹ ماهگی
مامان آروین و رادوین مامان آروین و رادوین ۱۱ ماهگی
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی