مامانا ست بیمارستانی چ مارکی گرفتین؟چ قیمت؟
#شیرخشک#زایمان

۱۵ پاسخ

یدونه ۱۹ تیکه گرفتم ۴۵۰۰ فکر کنم شد... مارکش هم معروف نبود

من دانالو گرفتم
قبل عید گرفتم ۱۱۰۰ الان نمیدونم چند

من این ست ۶تیکه کاربری برند bebelinna ترکیه خریدم جنس موسلین که مناسب تابستونه تو دی خرید ۱/۷۳۰تومن

تصویر

من اینو گرفتم
دی ماه حدود ۱م

تصویر

روزبرون

دانالو

دانالو ست بیمارستانی رو خریدم ۱۵۰۰

پنج تیکه دانالو ۲۱۰۰
و یه پنج تیکه معمولی که قیمتشو یادم نیست

ست هفت تیکه بیمارستانی برند گودمارک، یک میلیون و سیصد تومن دو ماه پیش گرفتم

نیلو قبل از عید گرفتم ۳۸۰۰ الان تو سایت خودش ۶ تومن شده ولی خیلی نرمه و طرحاش خیلی گوگولین

دانالو

نی نی سان ۴ تومن ۱۲ تیکه

من دانالو میخوام بگیرم
۱۳ تیکه‌اش از ۱۹ تیکه اش کاربردی تره قیمتش ۴ تومن این حدودا بود

دانالو بخر البته ازین تیکه ۱۹ اینا هیچ درد نمیخوره اصن مصرفی نیس بعدشم دونه ای بخر نخ خوب

گایه بیبی
یه تومن
چن ماه پیش

سوال های مرتبط

مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد