من تدریجی گرفتم
من هنوز نگرفتم سه دفعه تلاش کردم تدریجی و کم کم بگیرم دفعه اول مریض شد دفعه دوم یهو وارد فاز وابستگی به من شد دفعه سومم که که تا دوسه هفته بود کم کردم دفعاتو دیگه دیدم نه اصلأ همکاری نمیکنه و سخت شده ایندفعه, و چون پسرمن شبانه روز سینه دهنش و مدام هی اینور بازاونور میکنه یعنی هربار که میخواد بخوره شاید 6بار سینه عوض میکرد مجبور شدم یه سینه رو بگیرم فردا میشه دوهفته که یکی رو گرفتم سینم دوروز سفت بود از روز سوم شروع شد کم شدن ولی هنوز خشک نشد اریامهر خیلی خوب باهاش کنار اومد, حالا نمیدونم یکی دیگه رو چه کنم😵
من یهویی گرفتم
منم خاستم تدریجی بگیرم اصلااا نشد. دیگه یهویی گرفتم و سه شب تو خواب شیرش دادم. بعد چهارم خیلی اذیت کرد و الانم بعضی شبا بیدار میشه ۵ دقه گریه میکنه و خودش میخوابه
یهوییییی
اول خاستم تدریجی بگیرم چون خیلی وابسته بود اصلا همکاری نکرد یهویی گرفتم
من ب توصیه پزشکش ک گفت ضربتی بگیر و تدریجی منم یکدفعه گرفتم
یهویی گرفتم
من بکدفعه گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.