مامانا شما یهویی شیرخشک و از بچتون گرفتین؟ یا تدریجی

۶ پاسخ

اگه تو لیوان میخوره مشکلی نداره بده بهش
از پاستوریزه مقوی تره
الان من به گفته دکترش روزی دولیوان میدم

تدریجی

تدریجی
بچه من یه وعده شب قبل خواب شیر میخورده یه وعده قبل خواب ظهرش
اول شیر روزشو قطع کردم بعد حدود ی هفته شیر شبشو قطع کردمو تمام

یهویی

یه مدتی روزارو قطع کردم بعد شبارو

تدریجی کم کردم

سوال های مرتبط