عزیزم بله باید از هر دوتاش بگیری چون اصل از شیر گرفتنشون ترک دادن اون مکیدنس باید مکیدنو ازشون بگیریم اونام عادت دارن به مکیدن از نظر روانشناسی و اصولیش باید بگیری
اگر بچتون مث بچه من عادت داره شبا خوابیده اب میخوره لیوان نی دار براش بگیر مث همون شیشه شیر هستن .هرموقع اب خواست میخوره ولی با نی
اره من یکدفعه از شیر و شیشه گرفتمش
اره باهم گرفتم
نه...نصف شب ها پسرم عادت داشت تو شیشه آب بخوره حدودا یک هفته بود که کامل از شیر گرفتمش که دیگه بعد یکم عرق نعنا با آب قاطی کردم ریختم تو شیشه دیگه شیشه هم گذاشت کنار
دکتر سپهراد گفتن که اولویت ترک شیر نیست شیشه س، اول باید شیشه رو بگیری بعد شیر خشک
گفتن که شیر خشک رو توی لیوان بهش بده که از شیشه بگیرین بعد که عادت کرد به لیوان بعد بهدجای شیر خشک شیر پاستوریزه بده اگه دوست نداره طعم بده بهش مثلا سرلاک یا موز بریز تا عادت کنه
بله باید بگیرین
هر دو رو باهم نگیر بچه گناه داره
پسر من هنوز آب تو شیشه شیر میخوره
من هردو رویهویی گرفتم چن روزه سوراخ سرشیشه روبزرگ کردم دیگه نخورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.