۹ پاسخ

محلی نه ولی پاستوریزه میدم

من گرفتم و تو لیوان نی دار بهش شیر میدم

دختر من ب شیشه عادت کرده نمیدونم چیکارکنم کنم الان سه ماه گرفتم از شیر ولی یماه ب شیشه عادت دادم خسته شدم از بچه داری بخدا

من ...‌ولی شیشه رو ول نمیکنه🫠

مهم گرفتن از شیشه شیر هست
وگرنه شیر که مهم نیست
باید تو لیوان بدی یا قمقمه یا با نی

عزیزم مهم گرفتن شیشه شیر وگرنه خود شیر تو لیوان بخوره خوبه حالا هرمدل شیری . باید شیشه شیرم ترک کنه

من گرفتم پاستوریزه میدمیبار تو‌شیشه

من شیرگاو‌میدم یبار درروز

من از ۱۵ ماهگی پاستوریزه میدم

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۳ سالگی