من چرا احساس نفس تنگی دارم خانما طبیعیه؟؟

۵ پاسخ

فکر کنم طبیعی منم دارم

من هم تپش قلب دارم هم نفس تنگ از اول بارداریم طبیعیه

اره بخاطر حجم خونیه که قلب پمپاژ میکنه حجم خون زیاد میشه تو بارداری واسه دونفر باید خون پمپاژ کنه قلب

من صبحا بیشتر نفس تنگی و تپش قلب دارم

من تو هفته شما داشتم تپش قلب هم داشتم

سوال های مرتبط

مامان عزیز مادر مامان عزیز مادر ۴ ماهگی
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان .... مامان .... هفته دوازدهم بارداری