کسی از جواب آزمایشم سردرمیاره پایین میزارم چنتاست

۶ پاسخ

قند یه ساعته بالاس دوساعته خیلی بالاس
کم خونی داری

قند یکساعته و دوساعتت بالاست فکر کنم قندبارداری داری
کم خونیم داری
برا جواب ازمایش هرکدومو تو‌گوگل بزنی میگه مال چیه وقتی کنارشHباشه ینی بالاتراز حد نرماله وقتی کنارشLباشه پایینتره

۰

تصویر

۰

تصویر

۰

تصویر

.

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 🩷آیرا🩷 مامان 🩷آیرا🩷 ۳ ماهگی
مامان مرسانا💖مهراد💙 مامان مرسانا💖مهراد💙 ۹ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیرا مامان آیرا هفته سی‌وششم بارداری