۲۶ پاسخ

جالب اینجاست این روزا تنها چیزی که داره میاد پایین فقط و فقط طلاست

من از دو ماه و نیم که شد از اون مشما بند قدیمی میزنم فقط شبا تا صب یه دونه مای بی بی میزنم

هر کی هر قیمتی دلش بخواد میده
من سایز ۳ بسته بزرگش رو دارم ۷۰۰میگیرم.

من دیشب خیلی گشتم مای بیبی سایز ۴ همه جا ۷۹۰ بود رفتیم آخر فروشگاه امیران تو خ انوشیروان کرج گیر آوردم ۶۰۰ تومن چند تا فعلا برداشتم

من دیشب سایز ۲ گرفتم گفت قیمت قبل ۵۵۰ تومن قیمت به روز ۷۹۰ تومن شده گفت ۳ تا دارم قیمت قبل ولی من پول نداشتم یدونه گرفتم

من اخرین بار رفتم ۳ و ۴ خریدم دوتا بسته شد ۳ ملیون

من الان دیدم زده اکالا ۷۹۰

تو اکالا ودینی کالا ارزونتره من از اونا میخرم

عزیزم باید پارچه بخری کهنه ببندی،مثل زمان قدیم ولی خواهر به دردسرش؛نمی ارزه؛؛؛همش تو آب باید بشوری هی تند تند ساعتی عوض کنی که نم پس نده

بگرد قیمت قبل پیدا کن

بیشرفا هم طرح یسنا برامون نمیریزن طرح امید مادرم کع برای ۱۴۰۵ هست فقد یدونه سبد کالا میریزن 😔😑

برو از دارو خونه پوشک بگیر بسته ای ۵ تایش فکر کنم ۶۰ تومن بیار راحت دسمال بزار ببند تو خونه بیرون که میخوای بری مابیبی بگیر

سایز۲که انقد گرون نیس عزیزم
از سایت سفارش بده

من اگه ناخواسته باردار نمیشدم گ.ه مبخوردم تو این مملکت بچه بیارم بخدا بعدا بچه هامون فشمون میدن ک اینجا اومدن دنیا

پوشک ببند یه بسته مایبیبی هم بگیر موقع بیرون رفتن استفاده کن

سایز ۳ منم پرسیدم الان تعداد زیادش ۷۰۰ و خورده بود😫😫😫😫😫نگرفتم

عزیزم من سایز ۲ رو میگیرم ۲۵۰

عزیزم من سایز ۴ گرفتم ۶۷۰ .
از داروخانه نگیرید

ی شیرخشک ی مای بی بی واقعا بی انصافی بچه چ گناهی کرده

از دیجی کالا سفارش بده ۶۷۰ فعلا

گرونترم گفتن میشه

کوکومی و ببم بخر

حالا با این گرونی تبلیغ فرزند آوري هم میکنن 🥺

یاخدا😱😱😱

خدابزنه باعث بانیشو
از این مشما بندیا هستا قدیما استفاده میکردن ببین سیسمونیا گیرت میاد

🥲🥲🥲

سوال های مرتبط