پلی کیستیک داری قرص ال دی یا یه قرص جلوگیری دیگه بخوری چندماه خوب میشی
پلی کیستیکه.منم بودم ولی دو تا بچه دارم مشکلی واسه بارداریم نبود
تخمدان پلی کیستیک.باید مراعات غذایی کنی به همراه مصرف دارو
عزیزم پلی کیستیک هستی یعنی تنبلی تخمدان داری منم pco بودم اگه بچه میخوای باید بری دکتر منم چون بچه میخواستم دکتر بهم آمپول داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.