من گن یا کمربند نبستم ولی تا تقریبا یه ماه همیشه شال دور شکمم بود یکمم محکم میبستم
دکتر من خیلی حاذق بود سر زایمان اولم نظرش بود از فردای عمل ببند منم بستم شکمم کامل جمع شد هم اینکه دچار هیچی نشدم وقتی کمیبندی دردت کمتر میشه
عزیزم بزار بخیتو باز کنی یکم دردت اروم شد ببند
من از روز سوم بستم شکمم ۹۰ درصد جمع شده
من که نبستم خودش جمع شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.