من جمع کردم با ضایعات دیگه کیلو ۳۰ تومن فروختم ۵۰ تا دونه میشد قوطی شیر خشک ماهی ۴ تا یا۵ تا میخوره
ساخلا سات در دمیر آلانا
پولا جدر ذاتا ضایعاتا
دلم میخواد نگه دارم بعدا عکس بگیرم ولی متنفرم از جمع کردن این چیزا
کلا دلم میخواد همیشه همه چی مرتب و سرجاش باشه
نگه داشتم دو سالش شد بچینم پشت سرش عکس بگیرم
برای پیچ و مهره،تخم مرغ آبپز،دمبل،گلدون ،چیزای خیلی ریز،............
میریزیم دور
ضایعاته بنداز بره
به چ درد میخوره😁 ریختم دور
من میریختم یکی دوتا از اقوام گفتن برای ما جمع کن میخواهیم😂
دیگه جمع کردم دادم بهشون😂
من نگه داشتم ی مدل دیدم ازاین صندلی کوچیکاس میخوام از اونا درست کنم باهاش
شده قوطی پیچ و مهره و میخ و واشر و...
من جمع کردم عکس بگیرم باهاشون
فروختبم 😁🤭🤭🤭🤭🤭🤭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.