به نام خدا میندازم میره فامیلا کسی خواست میدم .
خودمم دوتا قوطی تاید ریختم خوب نگه میداره .
نگه میدارم برا بابام باغ انجیر داره برا باغش به دردش میخکره
😅😂😂میدم ضایعاتی خداتومن میخرم بعد پنجاه میفروشم🤣🤣
به نام خدا ۳ماهه اول جمع کردم دیدم راه پله داره میشه انبار ضایعات .الان هر دو.۳تا که میشه میندازم سطل بازیافت
ميريزم دور😅😅
خانواده میبره 🤣🤣🤣😐داداشم جوشکاری داره
همه میبره برای وسایل کوچیک و ریزه میزه
من ک نگه داشتم عکس بگیرم باهاشون
من نگه داشتم باهاش عکس بگیره
فکنم حدودا ۳۰ و خورده ای ۴۰تا قوطی داشته باشه
من که میندازم بیرون . مگه به درد کاری هم نیخوره؟
میندازم میره
میتونی خیلی کار ها باهاش بکنی مثلا میتونی جا ادویه درست کنی و...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.