با قوطی شیرخشک های جمع شده شما چیکار میکنید😑

۱۱ پاسخ

به نام خدا میندازم میره فامیلا کسی خواست میدم .
خودمم دوتا قوطی تاید ریختم خوب نگه میداره .

نگه میدارم برا بابام باغ انجیر داره برا باغش به دردش میخکره

😅😂😂میدم ضایعاتی خداتومن میخرم بعد پنجاه میفروشم🤣🤣

به نام خدا ۳ماهه اول جمع کردم دیدم راه پله داره میشه انبار ضایعات .الان هر دو.۳تا که میشه میندازم سطل بازیافت

ميريزم دور😅😅

خانواده میبره 🤣🤣🤣😐داداشم جوشکاری داره
همه میبره برای وسایل کوچیک و ریزه میزه

من ک نگه داشتم عکس بگیرم باهاشون

من نگه داشتم باهاش عکس بگیره
فکنم حدودا ۳۰ و خورده ای ۴۰تا قوطی داشته باشه

من که میندازم بیرون . مگه به درد کاری هم نیخوره؟

میندازم میره

میتونی خیلی کار ها باهاش بکنی مثلا میتونی جا ادویه درست کنی و...

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان آقا سامیار💙🫀 مامان آقا سامیار💙🫀 ۱ سالگی