خانما شما قوطی های شیرخشک رو چیکار میکنین؟؟

۱۵ پاسخ

من دادم ب زن سرایدار ساختمونمون،خودش گف بده واسه حبوباتم میخام😕😕

خواهرم میبره برای جای حبوبات و چیزای دیگه برای تو کابینت

من جمع میکنم هردفعه یکی میگه میخام بهش میدم

با چسب پهن و قوطی شیر خشک

نگه داشتم نمیدونم چیکارش کنم

من باهاشون چیزی درست کردم تو نت بزن میز و صندلی برا بچت درست کن اگ خوشت اومد

من میدم ضایعات

سطل اشغال😑

جمع میکنم میدم ضایعاتی

میریزم دور 😕

جمع کن ببر مصلی 20 اگر پول بخوای بهت میده وگرنه از مغازش جنس میتونی برداری

میریزم تو بازیافتا

من میدادم ضایعات یا بانکه باهاش درست میکردم

من دور اشغالی

من میزارم بیرون یه بنده خدایی ببره ثواب داره .

سوال های مرتبط

مامان سامین مامان سامین ۱ سالگی