خانوما قوطی شیرخشک های بچه هاتونو چیکار میکنین؟!

۱۰ پاسخ

ضایعات میدم ، من همیشه جدا میکنم ضایعات رو

جداگونه میزارم دم سطل مکانیزه . این بچه های طفلی زباله جمع کن بردارن ببرن حداقل .
یه نونی به اونا برسه .

منکه شیر خشک نمیدم ولی همکارای شوهرم که ب بچه هاشون شیرخشک میدن قوطی هاشو میارن برای شوهرم توش میخ و پیچ هاشو میریزه

عزیزم بهم درخاست بده گلم بیا خصوصی

من سطل زباله
ولی دوستم حبوبات و آرد میزاره داخلشون واسه فریزر

میندازیم سطل آشغال

سطل آشغالی😁

باهاش کاردستی درست میکنم

آشغال

میدم ضایعات

سوال های مرتبط

مامان پسری و تو دلی مامان پسری و تو دلی هفته نهم بارداری
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان علی  و زینب مامان علی و زینب ۱ سالگی