خانوما شما قوطی های شیر خشکو چیکار میکنین؟

۱۰ پاسخ

دور میندازم

من برا عکس ۱ سالگی‌نگه داشتم‌

من نگه داشتم یسالگی عکس بگیرم

میدیم بازیافت

ولی بیرون دونه ایی ۵ هزار تومن می‌خرن

میدم به بابام داخلش پونه میکاره و ریحان

من میندازم تو آشغال

من نگه داشتم نصفشو😂

میندازم دور

هیچی.

سوال های مرتبط

مامان سامین مامان سامین ۱ سالگی