اشغالی میریزم
نگه داشتم تا دو سالگی عکس بگیرم ازش
بعدش هم باهاش میز و صندلی درست میکنم تو اینستا بزنی میاره آموزشش رو
من فقط پیمانه هاشو نگه داشتم الان که دخترم ۲سال و نیمه است داره با پیمانه ها بازی میکنه
منم ميندازم ضایعات
ولی قاشقشو نگه میدارم
جیگرمن نورا. میدم مادرشوهرم میره باغ ادویه شکری خودم سپنج چیزی میریزم
ای جون دلمم چقده قشنگی نورا خااانوم ماشالله بهت😍😍😍
یکم شبیه دختر منه عزیزم 🥹
خدا حفظش کنه 😍😍😍
چ عکس خوشگلی😍
@labasforoshi02
خانمای گل لینک کانالمه .روبیکا عضو بشید برای دیدن مدل لباس هام،خیلی ازمحصولات تخفیف خوردن..ازتولیدی به مصرف ...تکی به قیمت عمده خرید کنید🌹😘
این هم شماره مه09168947617
آشغالی میندازم
مستقیم آشغالی
من میدم به فک و فامیل 😂
ریختم همه رو دور
ارزش نداره نگهداری دورتو شلوغ کنی
سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳
جمع میکنم همراه آشغال بطری و کنسرو اینا میفروشم
نگه داشتم یک سالگیش عکس بگیرم بندازم بره
چیز باارزشی نیستن من کلی جم کردم اخرش شد ۵۰ تومن😂
میدم مادرشوهرم میفروشه برای خودش یا جمع میکنم میزارم کنار آشغالی یکی ببره بفروشه
نه بابا حوصله آت و آشغال جمع کردن ندارم😃 میریزم میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.