۹ پاسخ

نميدونم چرا با حرفت كه گفتي نميخوامش دلم گرفت😓😓😓

دکتر ک میفرسته سونو ببینه بچه سالمه دست نمیزنه مگر قرص بخوری از بازار ازاد بگیر

متخصص زنانی که این کار وانجام بده تو مطبش وپول میگیره

منم ناخواسته باردار شدم اما نگهش داشتم خدا کمکم کنه

نمیدونم چرا ناراحت شدم. ولی لطفا خودسر کاری نکن. چه ادمایی بودن ک خواستن سقط کنن نشد و بجاش ب بچه آسیب زدن و حالاباید از بچه مریض پرستاری کنن. شرایط زندگی ادما متفاوته نمیشه قضاوت کرد حتما دلیلی داری. ولی من دو قلو باردار بودم. سه ماه بودم ک یک قل دیگه قلبش نزد. پسرمو خدا برام نگه داشت ولی من کل بارداریم و همین حالا ک پیامتو خوندم گریه میکردم. دو قلو نمیخواستما شرایطشم نداشتم اما وقتی دیدم باردارم دیگه هر دو رو میخواستم. هنوزم انگار یه تیکه از قلبم و ازم بردن. 😔😔😔😔

تهران هستند دکترایی که کمکت کنن اما ارومیه رو نمیدونم

سونو‌کن ببین چند ماهشه اگر ماهش کم باشه قلبش تشکیل نشده باشه میتونی با قرص یا امپول بندازی ،فقط باید از بازار ازاد بگیری چون قانونی نیست ،دکتری هم برات انحام نمیده میترسن چون کاره غیرقانونیه

کاری ک خونه انجام بشه هم خطرناکه هم ممکنه نصفه و نیمه انجام بشه...
فقط متخصص اونم هر کسی انجام نمیده

بروپیش دکتر

سوال های مرتبط