۷ پاسخ

نفخه عزیزم

نی نی هست عزیزم
منم حسش میکنم گاهی

وای منم همینطور انگار یه چیزی قل قل میکنه

نه منم اینطور بودم تو هفته دوازده ولی بچه نیست
الان که هفته ۱۵هستم چیزی هنوز هس نمیکنم
منم بارداری دوممه

بخدا ک خودم متعجبم

نه عزیزم اون هنوز خیلی کوچیکه
من که هنوز هیچی حس نمیکنم 😑😂

قربونت برم هنوز خیلیییی زوده 😅

سوال های مرتبط