۴ پاسخ

بارداری شیمیایی بوده یا هم امپول زدی

خوب عزیزم این منفیه دیگه

خط تبخیره مثبت نیست جانم

چون خشک ک بشه تبخیره همون موقع بندازع درسته

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان اورهان بالام💙 مامان اورهان بالام💙 ۲ ماهگی