کسی بیمارستان بقایی اهواز زایمان کرده هزینه چقدره؟

۵ پاسخ

بیمارستان بقایی عالیه تمیزه و بزرگه و رسیدگی میکنن
بیشتر از ۲۰ تومن فکر نمیکنم باشه
من برا زایمانم انتخابم بقایی هست

بیمارستانش هم عالیه دکتراش همشون کاربلدن

با بیمه تکمیلی هزینه بیمارستان ی چیز ناچیز میشه فک کنم ۲ تومن اینطوریا ولی دستمزد ماما جداست ۲۰ تومن
ازاد کامل ۴۰ تومنه

من یکی دو هفته پیش خونریزی شدید مشکوک به سقط داشتم اونجا بستری شدم چون دکترم صبح اونجا عمل داشت و قرار بود بیاد . بیمارستان فوق العاده تمییز و عالی هست .تا صبح با خانم هایی که اونجا سزارین یا طبیعی آوردن صحبت کردم همه بدون استثنا راضی بودن

مادرم زایمان کرده ولی خب 14 سال پیش خیلی راضی بود از تمیزیش و رسیدگی سز بود
من طبیعی طالقانی اینم انشالله طالقانی

سوال های مرتبط