۹ پاسخ

۲ ساله ۱۷ کیلو !!؟؟
ماشاالله
اگه دوسال اینقده باید رژیم بگیره بچه خب

۶ ببم

من کانفی ۶میبندم

شورتی مای بی بی ۷بگیر من پسرم ۱۴ کیلو هست
من که اومدم از پوشک بگیرم اصلا همکاری نکرد بیخیال شدم فعلا

مولفیکس ۶ خوبه یا سایزش نیس

مولفیکس سایز ۶ ببند

اره گلم سایز ۶ میبندم

عزیزم میشه بگید چجوری وزن بچتون بالا هست هزار ماشالله بهش

سلام عزیزم حتما هست به وزن نیس گلم … پوشک سایز برزگ برای همینه

سوال های مرتبط

مامان حلما❤️ مامان حلما❤️ ۳ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ سالگی