۲ ساله ۱۷ کیلو !!؟؟
ماشاالله
اگه دوسال اینقده باید رژیم بگیره بچه خب
۶ ببم
من کانفی ۶میبندم
شورتی مای بی بی ۷بگیر من پسرم ۱۴ کیلو هست
من که اومدم از پوشک بگیرم اصلا همکاری نکرد بیخیال شدم فعلا
مولفیکس ۶ خوبه یا سایزش نیس
مولفیکس سایز ۶ ببند
اره گلم سایز ۶ میبندم
عزیزم میشه بگید چجوری وزن بچتون بالا هست هزار ماشالله بهش
سلام عزیزم حتما هست به وزن نیس گلم … پوشک سایز برزگ برای همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.