۷ پاسخ

تولدش پیشا پیش مبارک میتونی ببری اتلیه عکس بگیری
بعد محرم هم اگه معتقد هستی جشن رو بگیر

منم الام دغدعم اینه

تولد یک‌سالگی بچه چیزی متوجه نمیشه ک بخوای تولد بزرگ بگیری
ببر آتلیه بعدم تو خونه کیک بگیر تزیین کن عکسشو بگیر

تولد پسر منم ۲۲تیره .من که میگیرم براش.تو این مملکت همش عزاداریم اگه به این چیزا باشه

پسر منم ۲۹ تیره فک نکنم برنامه ای برای تولد داشته باشم🫠

پسر منم 21تیر هس تولدش. بعد محرم جشن میگیرم
روز تولدش میبرم اتلیع

از پسر منم آخر تیر میشه محرمه اما منو باباش تو فکرشیم آخر این ماه براش یه جشن کوچیک خانوادگی یا چهار نفره بگیریم البته ابجیش تو راه هنوز 😍😃
شما هم خواستین این ماه بگیرین زودتر تو محرم ک نمیشه جشن گرف

سوال های مرتبط