خانما کیا تو بیمارستان کوثر ارومیه سزارین کردن راضی بودین؟

۳ پاسخ

من که راضی بودم خوب بود

من خودم رفتم همراه موندم ۱ روز پرستاراش اصلا ب ادم نمیرسن خودشونم اخلاق ندارن نمیشه حرفی پرسید ازشون .ولی بیمارستان خیلی تمیزیه

نه اصلا بیمارستان خوبی نیس همشون انگار وحشین

سوال های مرتبط

مامان deniz balam🩷 مامان deniz balam🩷 روزهای ابتدایی تولد