خانما کیا بیمارستان مفرح سزارین کردن
رسیدگیشون خوب بود راضی بودین؟؟؟؟؟

۵ پاسخ

ببخشید گلم دولتی یا خصوصی زایمان طبیعی میدونید چقده

سلام ب دکترم زیر میزی میدی

من خواهرم نزدیک سه سال پیش سزارین کرد خیلی راضی بود

قیمت سزارین چنده ؟

من دوستم ۶ ماه پیش اونجا سزارین کرد خیلی راضی بود

سوال های مرتبط