من دو روز بستری بودم بعد زایمان ب خاطر حال مساعدی ک نداشتم تو بخش زنان من رو نفرستادن تو اتاق زایمان منو نگه داشتن و هر دقیقه دکتر و ماما میومد سر میزد
بیمارستان تمیزی هست و رسیدگی و رفتار ماما ها خوب بود
ولی برای من زایمان سختی بود مرگ رو با چشام دیدمدیابت داشتم وزن بچه چهار کیلو بود دکتر سزارین ننوشت گفت طبیعی ..۱۴ ساعت تو اتاق زایمان بودم بچه تو لگن گیر کرده بود دنیا نمیومد در آخر بچه رو ب طرز وحشتناکی کشیدن بیرون کتف اون شکست از خونریزی زیاد خودمم بیهوش شدم طوری ک گفتن احتمال ب هوش نیومدن و مرگ هست..هموگلوبین خون از ۱۲ اومده بود روی چهار
نمیدونم شاید جای دیگه هم بودم همین طور میشد
منم دکترم الهه شفیعیان بود سزارین شدم تا اینجا ک همه چی اوک بوده
دکترم الهه شفیعیان بود ۱۰ روز پیش سزارین کردم هم دکتر عالی هم بیمارستان عالی
من اونجا بودم عالی بود
خواهش میکنم عزیزم
از هفته ی ۳۲مشخصه بچه ی من اولش سفالیک بود هفته ی آخر شد بریچ
ن بچم بریچ بود
دکتر فخرو
دکتر فخرو
موقع ملاقات میزارن وگرنه ن چون بخش زنان هست همه لباس شیر دهی پوشیدن بعد موهاشون بازه
دو تخته بود ن خلوت بود
من ۱۰/۱۰ بیمارستان مسلمین زایمان سزارین کردم خیلی راضی بودم رسیدگی شود عالی از لحاظ تمیزی ک حرف ندارع یعنی همه چی تموم بود واقعا عالی بود
سلام شما دکتر تون کی هست تو مسلمین ؟ ازش راضی هستید ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.