من طبیعی بودم بیمارستان تمیز هست و رسیدگی بعدش هم خوبه..
ولی برای من خیلی سخت بود مرگ رو با چشام دیدم
دیابت داشتم وزن بچه چهار کیلو بود دکتر سزارین ننوشت گفت طبیعی ..۱۴ ساعت تو اتاق زایمان بودم بچه تو لگن گیر کرده بود دنیا نمیومد در آخر بچه رو ب طرز وحشتناکی کشیدن بیرون کتف اون شکست از خونریزی زیاد خودمم بیهوش شدم طوری ک گفتن احتمال ب هوش نیومدن و مرگ هست..هموگلوبین خون از ۱۲ اومده بود روی چهار
نمیدونم شاید جای دیگه هم میرفتم همین طور میشد
من طبیعی بودم خوب بود
فقط بعثت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.