۳ پاسخ

سوال منم هست چون هرسری میرفتم‌خصوصی این‌زایمانمونو باید برم دولتی ب دلایلی
حالا میخام بدونم داخلش پرسنلش دکتراش هزینه هاش چه‌جوریه

نه نیمه خصوصی هست چند سال پیش زایمان کردم اونجا

محب یاس دولتی . و دولتی ها فکر میکنم رایگان هست کلا.

سوال های مرتبط