۵ پاسخ

عالی بود

من تازه ۵ سال پیش اونجاطبیعی زایمان کردم عالی بود همه چی مرتب

عالی، تمیییززز، رسیدگی هزارررر👌👌👌👌

اره من سزارین شدم راضی بودم

من هفت سال پیش سز شدم عالی بود الانم هرکی رفته میگه خیلی راضی بوده

سوال های مرتبط