۵ پاسخ

روز سوم پاکی بانسخه پزشک بیمه هم قبول میکنه

من این ماه انجام دادم
آزاد بود هزینه اش با داروها ۳تومن شد

بلافاصله بعد از پاک شدن و نسخه پزشک لازمه

روز ۷تا۹ قاعدگی آزاده

منم میخوام انجام بدم درد داره ایاظ؟

سوال های مرتبط

خدا 🥲♥️🤱🏻👼🏻در انتظار یه نی نی💔 خدا 🥲♥️🤱🏻👼🏻در انتظار یه نی نی💔 قصد بارداری