۶ پاسخ

من هنوز ۱ میبندم بنظرم ب وزن نیست به جثه بچه است

تا هروقت که دیدی تند تند نم نمیزنه و روی پاهاش رد ننداخته میتونی استفاده کنی عزیزم

باید ببینی هروق براش کوچیک شد دو ببندی ، بچه با بچه فرق میکنه

هروقت دیدی کوچیک شد.جاش موندیانم داد

به وزن نیست به جثه بچه است

وزن پسرم ۳۷۵۰هستش هنوز سایز صفر میبندم 🙁 از کجا بفهمیم کوچیکه پوشکش

سوال های مرتبط