من هنوز ۱ میبندم بنظرم ب وزن نیست به جثه بچه است
تا هروقت که دیدی تند تند نم نمیزنه و روی پاهاش رد ننداخته میتونی استفاده کنی عزیزم
باید ببینی هروق براش کوچیک شد دو ببندی ، بچه با بچه فرق میکنه
هروقت دیدی کوچیک شد.جاش موندیانم داد
به وزن نیست به جثه بچه است
وزن پسرم ۳۷۵۰هستش هنوز سایز صفر میبندم 🙁 از کجا بفهمیم کوچیکه پوشکش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.