اگه گروه خونیش با شما یکی نبود باید بزنبد
من هفته پیش زدم ، ولی درمورد دوباره زدنش چیزی نگفتن بهم
فکر میکنم همین یکبار باشه
اره باید بزنی خود بیمارستان قبل ترخیص میزنه برات
من یبار ۲۸ هفته زدم
یبارم توی بیمارستان بچه ب دنیا اومدنی زدن بهم
تو بیمارستان میزنن. البته اگه دولتی هستی باید ببینی میزنن یا خودت باید بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.