سلام خانوما آمپول رگام بعد به دنیا اومدن بچه هم باید زد ؟

۵ پاسخ

اگه گروه خونیش با شما یکی نبود باید بزنبد

من هفته پیش زدم ، ولی درمورد دوباره زدنش چیزی نگفتن بهم
فکر میکنم همین یکبار باشه

اره باید بزنی خود بیمارستان قبل ترخیص میزنه برات

من یبار ۲۸ هفته زدم
یبارم توی بیمارستان بچه ب دنیا اومدنی زدن بهم

تو بیمارستان میزنن. البته اگه دولتی هستی باید ببینی میزنن یا خودت باید بگیری

سوال های مرتبط