فک میکنم منم میبینم
میارکه
اینم عکس دوم 🤷🏻♀️
به هاله اعتماد نکن عزیزم ایشالله ک مثبت باشه ولی بیبی چکا الکی ادمو امیدوار میکنن بعد ک پریود میشی میخوره تو ذوقت...من ماه پیش دو تا خط واضح افتاد ولی پریود شدم🥲
من روز ۱۴ ازاد سازی ام خبری نی🥺
من چیزی نمیبینم انشالله به زودی هم شما هم من نی نی داربشیم انشالله
ولی بازم روزهای اینده تکرار کن ببین پر رنگ تر میشه بعد ازمایش خون بده
عزیزم دوباره بده
چن روز تاخیری هاله خیلی کمرنگ داره
اره من هاله رو میبینم انشاالله که مثبته عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.