خانما از چند هفته سیسمونی نینی هاتون رو چیدین ؟؟

۱۴ پاسخ

34هفته چیدم

من نچیدم هنوز چونکه سرویس خوابش نرسید🫠🦦

من ۳۰ هفته چیدم

از من سرویس خوابش امروز فردا میرسه،تقریبا نصف سیسمونی هم گرفتم ولی دلم نمیخواد به این زودی بچینم میخوام ایشالا نزدیک زایمان باشه که مزه بده 😍😅

من ۲۷ هفته چیدم تقریبا

من ۳۵هفته

مال منم ۳۲ هفته تکمیله تکمیل بود
اگر دوست دارید توی تاپیک هام عکس همه رو گذاشتم

۲۰ هفته

من شروع کردم

نه هنوز گوشه اتاق جمعه سرویس خوابش هنوز آماده نشده🥲

منتظرم مادرشوهرم بره شروع کنم
تا کی تموم شه

من از ۲۶

۳۴.۳5 شروع کردم تازه دیروز تکمیل شد

من ۳۵ هفته چیدم🙊😅

سوال های مرتبط

مامان 💖 دخملم💖 مامان 💖 دخملم💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان برسا مامان برسا ۸ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی