اتفاقا من الان خیلی داره برام دیر می گذره دوست دارم دیگه برم سونو آنومالی
برا من ک دیر گزشت
ماه ۴ زود میگذره برعکس ماه ۵ و ۶ 😬
تا اخر شش ماه زود میگذره کلا
س ماه اخر بده
تا ۲۰هفته تند تند میره 😐 بعدش دهنت سرویس میشه تا یروز بگذره 😅😅😅
منم یهو دیدم تو ۵ ماهم دوست ندارم زود تموم بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.