۶ پاسخ

اتفاقا من الان خیلی داره برام دیر می گذره دوست دارم دیگه برم سونو آنومالی

برا من ک دیر گزشت

ماه ۴ زود میگذره برعکس ماه ۵ و ۶ 😬

تا اخر شش ماه زود میگذره کلا
س ماه اخر بده

تا ۲۰هفته تند تند می‌ره 😐 بعدش دهنت سرویس میشه تا یروز بگذره 😅😅😅

منم یهو دیدم تو ۵ ماهم دوست ندارم زود تموم بشه

سوال های مرتبط

مامان حلماجون مامان حلماجون ۷ ماهگی
مامان محمدرضا👼🏻🩵 مامان محمدرضا👼🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان فسقل جان مامان فسقل جان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شاهان و رستا مامان شاهان و رستا هفته هفدهم بارداری
مامان شاهان و رستا مامان شاهان و رستا هفته هفدهم بارداری
مامان جانان🩷شاهان💙 مامان جانان🩷شاهان💙 ۷ ماهگی