به بچه همسن دخترم چه آبمیوه های طبیعی میشه داد

۳ پاسخ

ببین یه چی میگم خب میشه داد اما واقعا مفید نیست وقتی به دونه سیب رو اینجوری بخورم تفاله داخلش فیبر داره برا گوارشش خیلی خیلی مفید قند میوه کم کم جذب بدن کودک میشه اما وقتی ماییم یه سیب رو آب میگیریم تفاله هاش جدا میشع خب همین باعث میشه وقتی میخوره قند خونش یهو بره بالا پس بهتره خود میوه رو بخوره تا آبمیوه رو

دیگ هرمیوه ای میخوره ابمیوشم میتونی بدی

من هرچی میدم میریزه بیرون اصلا دوسنداره ابمیوه

سوال های مرتبط

مامان پادشاه قلبم مامان پادشاه قلبم ۲ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی