ببین یه چی میگم خب میشه داد اما واقعا مفید نیست وقتی به دونه سیب رو اینجوری بخورم تفاله داخلش فیبر داره برا گوارشش خیلی خیلی مفید قند میوه کم کم جذب بدن کودک میشه اما وقتی ماییم یه سیب رو آب میگیریم تفاله هاش جدا میشع خب همین باعث میشه وقتی میخوره قند خونش یهو بره بالا پس بهتره خود میوه رو بخوره تا آبمیوه رو
دیگ هرمیوه ای میخوره ابمیوشم میتونی بدی
من هرچی میدم میریزه بیرون اصلا دوسنداره ابمیوه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.