۳ پاسخ

اب طالبی و اب هندونه دادم کل تابستون

قندش بالاست سیری کاذب میگیره همون میوه رو میدم فقط

دکتر ب من گفت ابمیوه تا یکسالگی ندید ،خود‌میوه رو بدید، وگرنه من اب سیب و هویج میدادم

سوال های مرتبط

مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی
مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۲ ماهگی
مامان رز👧🏻🎀 مامان رز👧🏻🎀 ۱۴ ماهگی
مامان 💖آنیسا💖 مامان 💖آنیسا💖 ۱ سالگی