۶ پاسخ

۳۲هفته وزنش۱۵۰۰بود ۴۰هقته که زایمان کردم ۳۰۵۰

۳۷هفنه با وزن ۳/۶۰۰

ابجی من 3050با لیدی میل و ال ارژنین

بعد از ۳۰ هفته هر هفته ۲۰۰‌ گرم اضافه میشه تقریبا

احتمالا۲۹۰۰اینا بشع

۳۶ هفته با وزن ۲۴۰۰

سوال های مرتبط

مامان بهترین پسر 💙 مامان بهترین پسر 💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا ۱۳ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۷ ماهگی
مامان ماهورا💖 مامان ماهورا💖 ۸ ماهگی
مامان حلما سادات🩷🎀 مامان حلما سادات🩷🎀 ۳ ماهگی