من خودم ۲۰ سال پیش یکبار تو دو سالگی یکبار تو ۶سالگی برام انجام دادن بیمارستان فارابی تهران پیش دکتر جلیل امیدیان.فوق العاده بود و کاملا خوب شدم و واقعا از مادرم ممنونم که منو بردن و نذاشتن اونجوری بمونه.
البته ژنتیکی نبود و بخاطر ضربه انحراف پیدا کرده بود.حدودا ۲ماهگی از دست یکی افتاده بودم با صورت روی زمین
برای بچم نه ولی من خودم ۳ ۴ سالم بود انجام دادم البته ژنتیکی نبود بر اثر یه اتفاق اینجور شده بودم دوبار یبار شیراز که زیاد تاثیر نداشت یبارهم رفتیم تهران خداروشکر خوب شد دیگه
عزیزم انحراف چشم بچتون چجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.