۵ پاسخ

من هفتع پیش زدم براش

یه هفته بعد از تولد ۶ سالگیش

بعضی مامانا الان که ۵ یا ۶ ماه مونده به تولدبچه هاشون گفتن زدن.واکسن برا ۶ سالگی قبل مدرسه برین بهداشت میزنن.

۶ سالگیش

سلام میگن شرط ثبت نام مدرسه اول واکسنه منم فردامیخام ببرم واکسن بزنه ک ثبت نام کنم برای مدرسه

سوال های مرتبط