۳ پاسخ

من عفونت زیاد داشتم نمی‌شدم امپول زدم بعد دوهفته شدم

من چندماه پیش اینجوری بودم .امپول هم زدم بعد ۲۳ روز پریود شدم .رفتم دکتر گفت تنبلی دارم

قرص مدروکسی پروژسترون بگیر بخوره روزی 2تا تموم شد بعدش میشی دوتاسه یا 5روزش

سوال های مرتبط