نه عزیزم بنظرم من طلا امسال دیگه سودی نمیده،بجاش دلار بخر.من خودم ده گرم خریده بودم الان خیلی ضرر کردم،طلا الان حباب منفی داره
اتفاقا اگه توافق بشه طلا میاد پایین
والافعلاکه داره میریزه
دیگه چقدر میره بالا
خدایا پیر شدیم تو جوونی
پارسیان بخر..من خالم واسه تولد یکسالگی کارن ۱۰۰سوتب داده بود نفروختم..فک کنم۵۰۰خریده بود الان دوخورده ای شده..اون یکی خالم ۳سال پیش۴۰۰سوتی یتومن خریده بود واس پسرم الان نزدیک ۹شده..پارسیان سوتی دراز مدت سود میده ولی بدک نیست چون پولت حفظ میشه
از هیچی که بهتره آره برو بخر آخه پول نقد هم یا خرج میشه یا بی ارزش میشه
آی سود میکنیا🙄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.