من از ۲۸ هفته آب دور جنین رو ۷ بود آبریزش ایناهم نداشتم ۳۶هفته۶ روز زایمان کردم اونم بخاطر اینکه ایوجی ار بودم
اره من سر پسرم عددش یادم نیست دکترم برا ۳۱ فروردین نامه سزارین داده بود ۲۲ فروردین سونو رفتم آبش کم بود دکتر سونو گفت مستقیم برو پیش دکترت رفتم دکترم گفت کمه صبح بیا برا سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.